Όλες οι παραγγελίες που θα καταχωρηθούν απο τις 22/7, θα εκτελεστούν μετά την 27η Αυγούστου με σειρά προτεραιότητας.
Αυχενικό και σωστή στάση σώματος. Πώς πρέπει να κάθεστε στο γραφείο!

Αυχενικό και σωστή στάση σώματος. Πώς πρέπει να κάθεστε στο γραφείο!

ΠΙΣΩ
Οκτώβριος 2020 Οποιαδήποτε ενόχληση ή συνδυασμός συμπτωμάτων που οφείλονται σε πάθηση των αυχενικών σπονδύλων, των αρθρώσεων ή των μυών στην περιοχή του αυχένα, μπορεί να ονομαστεί αυχενικό σύνδρομο. Οι πολλές ώρες εργασίας αλλά και η κακή στάση σώματος αποτελούν την αρχή των σπασμών στους μύες της περιοχής του λαιμού και του αυχένα, και κατ' επέκταση την αρχή εμφάνισης του αυχενικού συνδρόμου. Τα συμπτώματα που μπορεί να παρουσιαστούν μπορούν να χαρακτηριστούν από ήπια έως και ανυπόφορα και ποικίλουν ανάλογα με την αιτία που τα προκάλεσε. Τα πιο συνήθη, εξ αυτών, είναι ο πόνος στον αυχένα, η δυσκαμψία και ο πονοκέφαλος.   Ο τρόπος που κάθεστε καθημερινά στην εργασία σας είναι πολύ σημαντικός. Ειδικά όταν η δουλειά σας επιβάλλει να κάνετε μια σειρά από μηχανικές κινήσεις, οι οποίες επιβαρύνουν τη σπονδυλική στήλη. Η κακή στάση του σώματος, η καθιστική ζωή, η πολύωρη παραμονή μπροστά στον υπολογιστή ή ακόμα και στο κινητό έχουν συνδεθεί με την αύξηση εμφάνισης αυχενικού συνδρόμου.   Για μια υγιή σπονδυλική στήλη, χωρίς επιβαρύνσεις και αυχενικά προβλήματα, θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας πάντα τη σωστή στάση σώματος. Ας ξεκινήσουμε από το χώρο εργασίας και το πώς πρέπει να κάθεστε στο γραφείο, στο μέρος όπου περνάτε την περισσότερη ώρα της ημέρας.    Όταν κάθεστε στην καρέκλα του γραφείου σας τα πόδια θα πρέπει να ακουμπούν στο έδαφος. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να έχετε τη δική σας καρεκλά, για να τη ρυθμίσετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Όταν τα πόδια δε στηρίζονται στο πάτωμα, το υποπόδιο βοηθάει στη σωστή στάση του σώματός σας. Στη συνέχεια θα πρέπει να ελέγχετε ότι τα γόνατα σας βρίσκονται σε μια ευθεία με τους γοφούς σας, δημιουργώντας μια παράλληλη νοητή ευθεία με το έδαφος. Με τον τρόπο αυτό δεν επιβαρύνονται οι αρθρώσεις. Η πλάτη σας, όση ώρα κάθεστε, θα πρέπει να είναι ίσια και να μην καμπουριάζετε, ενώ οι ώμοι σας να είναι κάθετοι προς το έδαφος. Καθ' όλη τη διάρκεια της εργασίας σας θα πρέπει η πλάτη να ακουμπά στην καρέκλα και να μην αιωρείται. Δοκιμάστε να τοποθετήστε μια σφήνα καθίσματος, ειδικά σχεδιασμένη για να ανακουφίζει την πίεση στην πλάτη. Χάρη στο σχήμα της, η σφήνα καθίσματος σπρώχνει τη λεκάνη προς τα εμπρός ώστε να φέρει την πλάτη σας σε όρθια θέση. Στην περίπτωση που αισθάνεστε μουδιάσματα την ώρα της εργασίας σας, δοκιμάστε ένα μαξιλάρι καρέκλας. Το μαξιλάρι θα διανείμει ομοιόμορφα το βάρος σας πάνω στην επιφάνεια, βελτιώνοντας έτσι την άνεση και μειώνοντας το μούδιασμα όταν κάθεστε.    Αφού ρυθμίσετε τη σωστή στάση του σώματός σας, θα πρέπει να τακτοποιήσετε και τη θέση του υπολογιστή σας. Ο υπολογιστής θα πρέπει να βρίσκεται σε τέτοια θέση, ώστε τα μάτια σας να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με το πάνω μέρος της οθόνης του. Το πληκτρολόγιο θα πρέπει να βρίσκεται ακριβώς μπροστά σας. Σημαντικό είναι να εντάξετε στην καθημερινότητα της εργασίας σας μικρά διαλλείματα. Σηκωθείτε από το γραφείο σας, κάντε μια μικρή βόλτα και φροντίστε να μην μένετε στην ίδια θέση για πολύ ώρα.